Anonym telefonisk rådgivning

33 91 11 19

Hverdage kl. 10- 14

.

Kampagner og projekter

AIDS-Fondet udfører hvert år kampagner, der skal forebygge hiv, nedsætte stigmatisering overfor hiv-smittede og oplyse om hiv og aids i udviklingslande.

Risiko 2013: Nysmitte? Kampagnen Risiko 2013 henvender sig til mænd, der har sex med mænd, med budskabet; brug kondom og bliv testet!

World AIDS Day den 1. december er den vigtigste mærkedag for aids-sagen i Danmark og globalt.

Hvert år afholder AIDS-Fondet World AIDS Day med nye kampagner og tradionelle events, der skal være med til at holde kampen mod hiv og aids højt på dagsordenen.

Det er dog langt fra den eneste kampagne, AIDS-Fondets står for. Både kampagner, der skal forebygge hiv i vores to primære målgrupper, minoritetsetniske personer og mænd, der har sex med mænd, samt indsamlingskampagner som Humor Mod Aids og oplysningstiltag som Normstormerne, er en del af et kalenderår i AIDS-Fondet. 

Viden er vigtig
AIDS-Fondets kampagner skal gøre en forskel; skal give viden, som hjælper mennesker med at træffe valg om, hvordan de beskytter sig mod hiv, hvordan de forholder sig til en hiv-smittet kollega eller svigersøn, og hvordan de kan hjælpe i lande, hvor aids har sat hele samfund i knæ.

Relaterede emner

Cookies

En cookie er en lille tekstfil, der giver mulighed for at lagre oplysninger eller tilgå allerede lagrede oplysninger på brugerens pc, smartphone, ipad eller lignende med det formål at indhente data om brugeren.